måndag 29 mars 2010

En vanlig måndag

Idag var det en helt vanlig måndag, men det gör ju ingenting! Det är skönt det också! Så nu kanske ni undrar hur en sådan måndag ser ut? Inte? Okej, läs absolut inte det här i så fall: Jag vaknar ca kl 6.15, klär på mig och gör mig iordning. Sen väcker jag barnen och går ner och börjar med frukost, lunchbox och diskmaskinsurplockning. När alla barnen ätit färdigt frukosten brukar det vara dags att åka iväg till skolan. Idag skjutsade Karen Lottie, så jag körde bara Sam till skolan. Efter det åkte jag direkt till gymmet och tränade ett tag och sen åkte jag hem och duschade! Vilken lyx att kunna träna och duscha mitt på dagen sådär, det är inte alla som har såna jobb eller hur? :) Jag ringde min kära mormor och målade naglarna innan det var dags att åkte till College. Jag har börjat gå en timme i skolan på måndagar också nu, för lite extra muntlig träning! Kan ju inte skada tänkte jag när en lärarstudent erbjöd sig att hjälpa oss! Efter college tog jag itu med lite strykning av barnens kläder och sen hade jag lite tid över då jag mejlade lite innan det var dags att hämta Lottie från skolan. Idag gick jag och hämtade henne och hade så klart Lady med mig. Självklart regnade det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill skriva till mig! :) Det gillar jag!