fredag 19 mars 2010

Bingokväll med Sam och Lottie

Efter att ha hämtat Sam från skolan idag så gjorde jag som vanligt middag till barnen. Det blev kokt potatis, sötpotatis (de tycker inte om sötpotatis kan jag nu med säkerhet konstatera), skinkstek av nåt slag, kokt kål och gurka. Jag åt sötpotatis och en mumsig fiskburgare! Sen skjutsade jag Tom till rodd-träningen (rowing. Det var sedan dags för mig, Lottie och Sam att åka till Lotties skola för att spela BINGO! Vi skyndade oss, men kom dit med gott om tid på oss, strax innan klockan 18. Det regnade och när vi var framme upptäckte vi att det började klockan 19.30! Så vi åkte hem igen i en timme. Det blev en rolig kväll, med många "Åhhhh" och "Yes!" men vi vann ingenting denna gången. Det var kul att Sam också ville följa med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill skriva till mig! :) Det gillar jag!