fredag 19 mars 2010

After School Activities

Ganska stor del av mitt jobb går ut på att skjutsa barnen till och från sina fritidsaktiviteter. Det är jättebra att de håller igång, har roliga aktiviteter att se fram emot och är aktiva! Och vore det inte för mig- au pairen, så skulle de inte kunna göra så mycket sånt! Karen hjälper till och skjutsar så mycket hon kan, tex på tisdagar så skjutsar jag bara Lottie och på helgerna jobbar jag ju inte alls. Jag blir väldigt sugen på att själv börja med någonting! När jag kommer hem blir jag nog lika som barnen! Friskis&Svettis, pianolektioner, dans, studiecirklar, matlagningskurs och tennis! Det vore roligt! :)

3 kommentarer:

  1. Du skjutsar mycket, men tänk vad duktig du blivit på att köra sen vi kom hit! Det har du nog alla barnens aktiviteter att tacka för! :)

    SvaraRadera
  2. Hehe, alla barnens aktiviteter OCH alla helgsytflykter. :P

    SvaraRadera
  3. Hjälp! Jag tror det är nyttigt att inte ha något att göra ibland också ;)Att bara vara...

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill skriva till mig! :) Det gillar jag!