söndag 16 maj 2010

Var med på TV!

I höstas var jag och Ylva på Hereford Food Festival, en härlig och spännande dag med mycket goda lokala delikatesser! Vi provade bland annat jättegod lokalt producerad äppeljuice, kanderade äpplen från Hereford, svartvinbärsglass och ingefärsglass som måste varit en av de bästa glassarna någonsin, hamburgare tillverkade i området med bland annat äppelchutney på och mycket mer! I slutet på dagen kom en man med mikrofon och kamera fram till oss för att höra vad vi tyckte om det hela, han skulle göra en liten film om festivalen. Inte tänkte väl vi något mer på detta sen, men NU, ett halvår senare så får jag av en händelse veta att reportaget kan ses på youtube! :) http://www.youtube.com/watch?v=nxbYHxd9-1o Kolla in! (drygt 5min in i programmet kommer jag och Ylva!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill skriva till mig! :) Det gillar jag!